21 Ekim 2010 Perşembe

SURİ FLAMENCA, OLE SURİ OLE!!!:))


Suri'yi tanımayanlar için kısa bilgi vereceğim. Suri, Tom Cruise ve image making harikası karısı katie Holmes'un kızları. Kendisi, kafayı moda trendlerinde öncü olmakla bozmuş eski Dowson's creek oyuncusu annesi tarafından giydiriliyor. Genellikle çok tuhaf görünüyor zavallıcık. Hatta geçen sene topuklu ayakkabı giyip herkesi şoke etmişti ama sonra o ayakkabılar tüm markaların koleksiyonlarında yer almışlardı... Bu durum bana hem ilginç geliyordu hem de baya rahatsız ediyordu.Bir çocuğun moda trendleri ve tüketime alet edilmesini kınıyordum. Ancak bu sefer Katie Holmes Suri için seçtiği kıyafetle benim bütün ahlaki değerler sistemimi çökertti. Gördüm ve aşık oldum. Fotoğraf Sevilla'da ,Tom Cruise'un film setini ziyaretlerinde çekilmiş. Elbiseye bayıldım, Kızcağızın saçlarına ve ifadesine bayıldım ve utanarak söylüyorum elbiseden ben de istiyorum:)) aahhh flamenco, akan suları durduran...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder