21 Ekim 2010 Perşembe

FLAMENCO'YU ÇOK SEVİYORUM


-Hayatımı bir anda değiştirdiği için

-Beni İspanya'ya sürüklediği için

-Kapılarımı kendime ve başkalarına açmamı sağladığı için

-Kapılarımı istediğim an kapatmayı öğrettiği için

-Gazpacho,sangria ve tortilla bu kültüre ait oldukları için

-Puantiyeler, güller ve şallar içinde olabildiğim için

-Kafama compastan başka bir şey takmama izin vermediği için

-Kendimi tamamen koyuvermeyi öğrettiği için

-Bazı şeylerin insanların kendilerinden bağımsız ilahi bir güçle var olabildiğini öğrettiği için

-Çok salak, çok akıllı, çok kötü ya da çok iyi insanlar bu gücün etrafında bir araya gelebildikleri için.

-Her üzgün olduğumda beni Orobroy'la rahatlattığı için

-İçim içime sığmadığında Nina Pastori'yle coşabildiğim için

-Beni büyüten sevgiler, nefretler, kazıklar ve ömre bedel mutlu anlar için

çooook seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder