18 Haziran 2009 Perşembe

UN DESFİLE CON MUCHO DUENDE











Hayatımda ilk defa bir defile gerçekleştirdim... insana yavrusu güzel görünür tabi ama ben ekipçe iyi bir iş çıkardığımıza inanıyorum. İstanbul'da bir flamenko festivali düzenleyen ve bana her konuda destek olan Pera Güzel Sanatlar'a,Bu fikri aklıma sokan Flamenkoturco'dan Nurten'e,PR şirketimiz L'appart PR'a özellikle de kendi defilesiymiş gibi sahiplenen ve benden daha içtenlikle heyecanlanan Sahra Katoğlu'na, Kıyafet tasarımlarıyla defileyi güzelleştiren Nükhet Duru'ya ,kıyafet ve ayakkabıları çok iyi taşıyan Leyla,Müjde,Özge ve Özge,Pınar, Sevcihan,İnci,Deniz,Buket ve tabi ki Şeymel Butik'in sahibi sevgili Yasemin'e;Dans gösterileriyle geceye renk katan Fidanmita ve Elifita'ya, (Daha büyük organizasyonlarda daha büyük bir dansçı kadrosuyla hep beraber olacağız inşallah),saçlar için Çetin'e, makyaj için Gözde'ye, Müzik için canım erkek arkadaşım Alişan'a, Fotoğraflar için Selda, Gamze Hanım ve bana fotoğraf yollayan herkese:), o günün benim için ne kadar özel olduğunu anlayarak cumartesi gecelerini sıcak bir tiyatro salonunda geçiren tüm flamenko ve modaseverlere çok çok teşekkürler. Muchas Gracias.Flamenko hayallerimin gerçeğe dönüşmesi için bana güç ve umut verdiniz...

1 yorum:

  1. urunlerinize nereden ulasabiliriz ?
    bilgi verirseniz sevinirim.
    lacinirem@gmail.com

    YanıtlaSil